Pisanie prac licencjackich i magisterskich

Praca magisterska o marketingu internetowym

  • Studia – pisanie pracy licencjackiej.
Praca magisterska o marketingu internetowym

Praca magisterska o marketingu internetowym z pewnością może otworzyć wiele drzwi. Nie od dziś wiadomo, że handel coraz częściej przenosi się do Internetu, podobnie zresztą jak ludzkie życie. W poniższym artykule podpowiemy, jak ująć to zagadnienie w swojej pracy magisterskiej.

Zacznijmy od rzeczy podstawowej, jaką jest po prostu teoria. Należy ją przedstawić w rozdziale pierwszym. W tej części swojej pracy magisterskiej trzeba zdefiniować przede wszystkim pojęcie marketingu internetowego. Ogólnie można określić to pojęcie jako wszelkie działania promocyjne, które prowadzi dana firma w Internecie. W tym rozdziale trzeba też wymienić przynajmniej te najpopularniejsze formy marketingu. Tutaj je wymienimy.

Na pewno najbardziej popularną formą marketingu internetowego jest pozycjonowanie strony internetowej. Polega ono na optymalizowaniu kodu danej strony pod wymagania wyszukiwarek internetowych. Poza tym w skład pozycjonowania zalicza się jeszcze zaopatrzenie danej strony w odpowiednie linki zewnętrzne, które sprawią, że pozycjonowana strona zyskuje na atrakcyjności w oczach wyszukiwarek.

Bardzo popularną formą marketingu internetowego są tzw. linki sponsorowane (Google Adwords). Dzięki nim dana strona internetowa od razu jest na samym szczycie wyszukiwarki Google (która ma 95% udziału w polskim rynku). Firma, która skorzysta z tej formy promocji, płaci jedynie za wejście potencjalnego klienta na swoją stronę internetową.

Coraz większą popularnością cieszy się obecnie reklama na Facebooku. Portal ten oferuje łatwe dotarcie do dowolnej grupy odbiorców. Facebook jest obecnie bardzo popularnym medium, na którym konto ma niemal każdy. Wiele firm, zamiast tworzyć własną stronę, woli jedynie założyć sobie konto na Facebooku i tak prezentować się potencjalnym klientom.

Rozdział trzeci – podsumowanie pracy magisterskiej o marketingu internetowym.

Rozdział drugi powinien zawierać już konkretną część badawczą. Taki temat, jak marketing internetowy najlepiej prezentować na przykładzie działań danej firmy. Idealnie by było, gdybyś już podczas studiów pracował w firmie, która ma styczność z marketingiem internetowym. Dzięki temu będziesz mógł przedstawioną w rozdziale pierwszym teorię, wzbogacić konkretnymi danymi w rozdziale drugim, który ma charakter badawczy.

Rozdział trzeci musi zawierać odpowiednie wnioski, które dobrze uzasadnisz. Poza tym możesz tutaj przedstawić własne refleksje, co do rozwoju marketingu internetowego w przyszłości. Można powiedzieć, że rozdział trzeci jest swego rodzaju podsumowaniem, które wieńczy naukowe dzieło.

Praca magisterska o marketingu internetowym. Refleksje.

Praca magisterska o marketingu internetowym z pewności może stanowić świetne wprowadzenie do życia zawodowego. Nakłady na reklamę w Internecie dynamicznie rosną. Młodzi ludzie oglądają coraz mniej telewizji. Wszystko wskazuje na to, że osoba, która umie świetnie promować usługi oraz produkty w Internecie, ma olbrzymią szansę na życiowy sukces.

Dodaj komentarz